Технологія попереднього бронювання місць в салоні літака » Дешевые авиабилеты онлайн. Продажа и бронирование билетов на самолет.

 авиакасса телефон Дельта ТревелАвиакассы для турагентов, дешевые авиабилеты онлайн, бронирование авиабиелтов on-line, IATA тесты, поиск Low-Cost авиакомпаний

Онлайн Бронирование Авиабилетов

Бронирование

Откуда
Куда
Дата туда
Дата обратно
старше 23 лет
от 12 до 23 лет
от 2 до 12 лет
от 0 до 2 лет
 
Взрослые от 12 лет
Молодежь 2-12 лет
Дети 2-12 лет
Младенцы до 2 лет
только бизнес

Номер заказа:     


      например: 34YYZ0





Если билеты оформлены, то в заказе отражаются номера электронных авиабилетов



В случае каких-либо изменений данных по Вашему заказу, они будут тут же отражены на глобальном сервере CHECKMYTRIP.COM

E-mail:     


электронная почта (указанная в заказе)

Для оплаты банковской картой, пожалуйста, войдите в
Личный Кабинет

ТУРОПЕРАТОР «ДЕЛЬТА ТРЕВЕЛ»

Фирменное наименование: ООО «ДЕЛЬТА ТРЕВЕЛ»
"DELTA TRAVEL" LLC
Адрес: 03057, Украина, г. Киев, пр. Победы 43, оф 2.

Расчетный счет: 26000010226602 в АКІБ “Укрсіббанк”, МФО 351005
Расчетный счет: 26003060409331 в ПАТ “ПриватБанк”, МФО 300711

Подробнее о компании...

Офисы и web ресурсы:

Киев, пр. Победы 43, оф.2
Киев, ул. Антоновича 59, "МОРЕ"
Киев, пр. Краснозвездный 126-г

www.deltatravel.ua
www.aviakassa.org.ua
www.moretravel.com.ua
www.turkmenistanairlines.org.ua

Время работы:

Пн. - Пт.    09:00 - 19:00
       Сб.    11:00 - 16:00

Партнеры:

AMADEUS
GALILEO
СИРЕНА ТРЕВЕЛ







Kyiv local time


Технологія попереднього бронювання місць в салоні літака

1. Дана технологія визначає порядок дій Агента при попередньому бронюванні місць в салоні повітряного судна (ПС) на регулярні рейси ВАТ «Авіакомпанія« Сибір »(Перевізник) в екрані Перевізника АСБ Gabriel і в системі AMADEUS.

1.3. Перевізник за запитом Агента може надати пасажиру конкретний номер місця згідно з планом посадочних місць ПС або переважне місце в певній зоні літака.

1.4. Попереднє бронювання конкретного місця проводиться за запитом карти місць. Якщо карта місць недоступна в системі бронювання, то попереднє бронювання місця неможливо.

1.5. Послуга з бронювання місця в салоні повітряного судна економічного класу для АСБ «Gabriel» є платною, збір за Послугу стягується на EMD Перевізника (згідно прейскуранту «Зборів ВАТ« Авіакомпанії «Сибір» за сервісні та додаткові операції »). Послуга надається безкоштовно, EMD на послугу не оформляється: для пасажирів бізнес-класу, для корпоративних клієнтів (QUW), для пасажирів-статусних учасників програми «S7 Пріоритет» (Silver, Gold, Platinum) і програм компаній альянсу oneworld (Ruby, Sapphire, Emerald), а також двох попутників статусного пасажира при зверненні пасажира в Сервісний центр програми «S7 Пріоритет». Попутник статусного учасника - пасажир, заброньований зі статусним учасником в одному бронюванні (PNR).

1.6. Попереднє бронювання конкретного місця проводиться Агентами, що працюють на стоці Перевізника (42124) з оформленням EMD Перевізника (42145) на оплату збору в АСБ «Gabriel». У всіх системах бронювання, відмінних від АСБ «Gabriel», дозволено попереднє бронювання місця в салоні без справляння збору.

1.7. Попереднє бронювання місць в салоні ПС можлива в період, поки карта місць доступна в системі бронювання: як у момент бронювання та оформлення квитка, так і пізніше, коли квиток вже оформлений.

1.8. Попереднє бронювання місць в салоні ПС проводиться тільки з підтвердженим статусом бронювання.

1.9. Для пасажирів, які прямують з дітьми до 2 років, проводиться обов'язкове безкоштовне попереднє бронювання місць, позначених в карті місць буквою «I». Звертаємо увагу на наступне:
• Місце, позначене в карті місць буквою «I», закріплюється за пасажиром, який в PNR асоційований з немовлям.
• Для решти пасажирів в тому ж PNR можуть бути заброньовані місця, сусідні з місцем пасажира з дитиною до 2 років.

1.10. Для пасажирів, які прямують з дітьми від 2 до 12 років, проводиться обов'язкове безкоштовне попереднє бронювання суміжних місць. Звертаємо увагу на наступне:
• Бронювання сусідніх місць може бути здійснено для всіх пасажирів, які прямують разом з дитиною від 2 до 12 років і оформлених в одному PNR.
• У разі якщо дитина оформлений в окремому PNR, бронювання місць має бути здійснено для дитини та супроводжуючого його пасажира, оформленого в іншому PNR.

1.11. У групових бронювання місць надаються безкоштовно тільки дитині і супроводжуючому його дорослому пасажиру.

1.12. Місця підвищеної комфортності оформляються відповідно до «Інструкції надання послуги з вибору місця підвищеної комфортності» з утриманням плати згідно з прейскурантом «Зборів ВАТ« Авіакомпанії «Сибір» за сервісні і додаткові операції ».

1.13. Забороняється бронювати місця у аварійних виходів наступним категоріям пасажирів:
• Пасажири з інвалідністю, хворі пасажири (DEAF, BLND, WCHC, WCHR, WCHS, STCR, OXYG, MEDA, DPNA, LEGL, LEGR, LEGB);
• Пасажири з багажем в салоні (CBBG);
• Співробітники фельд'єгерської служби та служби спецзв'язку (COUR);
• Пасажири з тваринами в салоні (PETC);
• Недопущені / депортовані пасажири (INAD, DEPA, DEPU);
• Пасажири, які перевозяться під охороною;
• Вагітні жінки;
• Пасажири у віці молодше 18 років, включаючи дітей і дітей без супроводу;
• Пасажири, які не володіють російською чи англійською мовою.

1.14. Послуга не надається для пасажирів наступних категорій:
• Несупроводжувані діти (UM)
• Пасажири, які не здатні пересуватися самостійно, наступні без супроводу (під наглядом Перевізника) (WCHC)

1.15. При зміні умов перевезення Агент вносить запит на попереднє бронювання місць в салоні ПС на нові рейси.

2. ПОРЯДОК БРОНЮВАННЯ МІСЦЬ У ЕКРАНІ ПЕРЕВІЗНИКА АСБ GABRIEL

2.1. Агент може попередньо забронювати:
• Конкретний номер місця в салоні ПС
• Краще розташування місця (біля вікна, біля проходу, місце попереду і т.д.)

2.2. Інформація про можливість попереднього бронювання конкретного місця на рейсі відображена у вигляді миготливого індикатора R, що з'являється в кінці заброньованого польотного сегмента. Після закриття броні і присвоєння Record Locator миготливий індикатор йде.
2.3. Порядок попереднього бронювання місць наступний:
2.3.1. У відкритому PNR Агент відкриває карту посадочних місць форматом:
ADM: 2

2.3.2. Вибір переважного розташування місць
• У випадку бронювання переважного розташування місця, Агент заповнює елемент ASR в карті місць, не вказуючи конкретний номер ряду і місця. В елемент ASR Агент вводить літерний код розташування місць в салоні ВС. Літерний код може комбінуватися і містить від 1 до 5 кодів.

ASR: 2 / W / P1
де:
W - місце біля вікна;
A - місце біля проходу;
L - місце зліва;
R - місце праворуч;
B - місце попереду;
C - місце в центрі кабіни;
G - місце для групи з шести чоловік і менше.

• Бронювання конкретних місць в груповому або індивідуальному PNR c шістьма і меншою кількістю пасажирів проводиться за допомогою запиту:

ASR: 7 / G / P1-6
ASR: 7 / G / P1 / 2/3/4/5/6
де:
ASR: - формат запиту
7 - номер польотного сегменту
G - група з шести і менш людина
P1-6 (Р1 / 2/3/4/5/6) - номери шести або менше пасажирів

• У відповідь на запит місця система формує ST-елемент. Перевізник повідомляє Агента про підтвердження (або про відмову) запитуваних місць (Наприклад: для 6 пасажирів) за допомогою ST-елемента:

ST: NSSA S7 HK6 S7174K24OCT11OVBDME 11ABCDEF / P1 / 2/3/4/5/6

2.3.3. Оплата збору та оформлення EMD здійснюється тільки після підтвердження Перевізником запитаної послуги.

2.3.4. Анулювати дану послугу можна до вильоту рейсу форматом:

5XX
де:
5 - номер рядки з елементом ST: NSSA
XX - код запиту


3. ПОРЯДОК БРОНЮВАННЯ МІСЦЬ У СИСТЕМІ AMADEUS

3.1. Агент може попередньо забронювати:
• Конкретний номер місця в салоні ПС
• Краще розташування місця (біля вікна, біля проходу, і т.д.)

3.2. Інформація про можливість попереднього бронювання конкретного місця на рейсах Перевізника розміщена на сторінках GGPCAS7, в рядку ASR DAYS / HOURS:

ASR DAYS / HOURS: 360/00
де:
360/00 - можливий запит місць за 360 днів до вильоту рейсу, обмеження часу до вильоту рейсу немає.

3.3. Інформація про можливість попереднього бронювання місця на конкретному рейсі не відображена в системі AMADEUS. В даному випадку Агенту рекомендується до початку бронювання викликати карту посадочних місць форматом:

SMS7174 / M / 19OCT / OVBDME

де:
SM: - код запиту для виклику карти місць у системі AMADEUS;
S7174 - Перевізник, номер рейсу;
M - код бронювання;
19OCT - дата вильоту;
OVBDME - маршрут, використовуються тільки коди аеропортів.

УВАГА! У разі якщо конкретний рейс не підтримує попереднє бронювання конкретного місця в салоні літака, карта посадочних місць не буде доступна Агенту. Відповідь системи в даному випадку буде:

NO SEAT SELECTION ON THIS FLIGHT

3.4. Порядок попереднього бронювання місць наступний:

3.4.1. У відкритому PNR Агент відкриває карту посадочних місць форматом:

3.4.2. Вибір переважного розташування місць
• У випадку бронювання переважного розташування місця, Агент заповнює елемент ST / в карті місць, не вказуючи конкретний номер ряду і місця. В елемент ST / Агент вводить літерний код типу місця в салоні ВС.

ST / W / P1 / S2
де:
ST - код запиту;
W - місце біля вікна;
A - місце біля проходу;
B - місце у перегородки;
G - місце для групи.

• У відповідь на запит місця система формує SSR-елемент відповідно до типу обраного місця:

SSR: NSST S7 NN1 OVBMOW / W / S2
У разі підтвердження даної послуги даний елемент має вигляд:

SSR: NSST S7 КК1 OVBDME / 04А, P1 / S2

• У груповому PNR бронювання конкретних місць здійснюється форматом:

STG / S2

Після запиту система автоматично формує елемент SSR GPST

3.4.3. При оформленні перевезення в системі AMADEUS в екран Перевізника ACБ Gabriel дані запити проходять з елементом ST:

ST: SEAT S7 HK1 S7174 M 16NOV OVBDME 16F / P1


4. ОФОРМЛЕННЯ EMD

4.1. Оплата збору та оформлення EMD здійснюється тільки після підтвердження Перевізником запитаної послуги.

4.2. Оформлення EMD на збір за попереднє бронювання місць в салоні ПС проводиться відповідно до «Технологією оформлення ордера різних зборів (EMD) ВАТ« Авіакомпанія «Сибір».

4.3. На кожного пасажира оформляється окремий EMD.

4.4. Виклик маски для створення EMD в АСБ Gabriel виготовляється тільки з відкритого PNR:

EMD: XX / 0B5 / P1,
де:
EMD - тип продаваного документа;
XX - тип оцінки (ручна тарифікація), стандартне введення;
0B5 - код послуги оформлення оплати попереднього бронювання місця;
P1 - ідентифікатор пасажира з PNR, для якого оформляється послуга.

 
 
5. ПОВЕРНЕННЯ ОПЛАЧЕНОГО ЗБОРУ

5.1. Переоформлення послуги з бронювання місця в салоні повітряного судна при відмові від перевезення не проводиться. При добровільній відмові Пасажира від повітряного перевезення повернення грошових коштів, сплачених за Послугу, не проводиться.

5.2. Вимушений повернення плати за Послугу здійснюється у випадках вимушеної відмови пасажира від перевезення, передбачених «Правилами повітряних перевезень пасажирів, багажу і вантажу ВАТ« Авіакомпанія «Сибір», у разі розірвання Перевізником в односторонньому порядку договору повітряного перевезення пасажира, відповідно до ст. 230 ФАП 82, а також у випадках неможливості надання Послуги з наступних причин:
• у разі оперативної заміни типу ПС і неможливості надання послуги;
• у разі оперативної скасування рейсу і неможливості надання послуги;
• в разі пересадки пасажира в польоті на інше місце з метою забезпечення безпеки польотів.

5.3. У перерахованих вище випадках співробітник Перевізника в аеропорту чи на борту ПС виробляє пасажиру відповідну відмітку на квитанції EMD або на посадковому талоні. Для здійснення повернення плати за Послугу пасажир може звернутися за місцем продажу Послуги, в пункт продажу Представництва або Уповноваженого агента Перевізника, так само в Контактний центр Перевізника, у разі оформлення Послуги через сайт Перевізника www.s7.ru.

5.4. При зверненні пасажира за місцем продажу Послуги, в пункт продажу Представництва або Уповноваженого агента Перевізника, або в Контактний центр Перевізника, у разі оформлення Послуги через сайт Перевізника www.s7.ru, за вимушеним поверненням коштів, пасажиру необхідно заповнити заяву на повернення плати за послугу і додати копію квитанції EMD або посадкового талону з відміткою співробітника Перевізника про необхідність проведення повернення. Подача заяви на повернення плати за Послугу повинна бути здійснена протягом двох з половиною місяців від дати вильоту рейсу, на який оформлена Послуга.

5.5. Повернення грошових коштів за місцем продажу Послуги, в пункті продажу Представництва або Уповноваженого агента Перевізника, або в Контактному центрі Перевізника, у разі оформлення Послуги через сайт Перевізника www.s7.ru здійснюється пасажиру в повному обсязі. Повернення проводиться не пізніше 2 (двох) тижнів після звернення пасажира, за результатами здійсненої перевірки при належному оформленні документів на повернення плати за Послугу. У разі оформлення Послуги на сайті Перевізника www.s7.ru, повернення коштів здійснюється в межах 20 (двадцяти) робочих днів з моменту здійснення перевірки.

5.6. У разі неможливості здійснення повернення пасажиру плати за Послугу у валюті оплати, повернення здійснюється готівкою, шляхом конвертації вартості Послуги у валюту країни, де здійснюється повернення. Перерахунок проводиться по системному курсом АСБ «Gabriel» на день оформлення EMD.

5.7. У разі вимушеного підвищення класу обслуговування з економічного до бізнес-класу повернення грошових коштів, сплачених у рахунок оплати Послуги не проводиться.


Delta Travel Ltd.,Time to Travel ™ FLY On-line
FLY ONLINE
tel.: +38 044 393 22 33 RSS лента Fly.kiev.ua

список авиабилетов по всему миру