Цінові війни авіакомпаній » Дешевые авиабилеты онлайн. Продажа и бронирование билетов на самолет.

 авиакасса телефон Дельта ТревелАвиакассы для турагентов, дешевые авиабилеты онлайн, бронирование авиабиелтов on-line, IATA тесты, поиск Low-Cost авиакомпаний

Онлайн Бронирование Авиабилетов

            Несколько городов 
Откуда
Куда
Дата вылета
Дата возвращения
старше 23 лет
от 12 до 23 лет
от 2 до 12 лет
от 0 до 2 лет


Номер заказа:     


      например: 34YYZ0





Если билеты оформлены, то в заказе отражаются номера электронных авиабилетов



В случае каких-либо изменений данных по Вашему заказу, они будут тут же отражены на глобальном сервере CHECKMYTRIP.COM

E-mail:     


электронная почта (указанная в заказе)

Для оплаты банковской картой, пожалуйста, войдите в
Личный Кабинет

ТУРОПЕРАТОР «ДЕЛЬТА ТРЕВЕЛ»

Фирменное наименование: ООО «ДЕЛЬТА ТРЕВЕЛ»
"DELTA TRAVEL" LLC
Адрес: 03057, Украина, г. Киев, пр. Победы 43, оф 2.

Расчетный счет: 26000010226602 в АКІБ “Укрсіббанк”, МФО 351005
Расчетный счет: 26003060409331 в ПАТ “ПриватБанк”, МФО 300711

Подробнее о компании...

Офисы и web ресурсы:

Киев, пр. Победы 43, оф.2
Киев, ул. Антоновича 59, "МОРЕ"
Киев, пр. Краснозвездный 126-г

www.deltatravel.ua
www.aviakassa.org.ua
www.moretravel.com.ua
www.turkmenistanairlines.org.ua

Время работы:

Пн. - Пт.    09:00 - 19:00
       Сб.    11:00 - 16:00

Партнеры:

AMADEUS
GALILEO
СИРЕНА ТРЕВЕЛ







Kyiv local time


Цінові війни авіакомпаній

         В протистоянні між авіакомпаніями та споживачами з обох сторін є обгрунтована позиція. Перші використовують інформаційні технології, щоб продати квитки, такі як онлайн бронювання авіаквиктів, автоматичне розподілення дешевих авіаковткиів на рейсах авіакомпаній та ін. Другі використовують той же інструмент для пошуку найдешевших авіаквитків на міжнародних та внутрішніх рейсах. Це як багатомільярдна гра в кішки-мишки, в яку грають між собою конкуруючі авіакомпаніх та інтернет портали бронювання дешевих авіаквитків. Після того, як від літака від'їжджає трап, кожне пусте крісло в салоні літака означає втрачені гроші для авіакомпанії. Тобто, напрпошується висновок, що ціна авіаквитка повинна зменшуватись по мірі наближення часу вильоту. Але це помилковий висновок. В останній час перед вильотом вартість авіаквитка стрімко зростає. Це все відбувається завдяки провині пасажирів “останньої хвилини”,- тих, хто настільки безрозсудний, шо залишає покупку авіаквитка на останній момент, або тих, чиї витрати покриваються відрядними. Таким чином, авіакомпаніям була потрібна розробка системи, яка би дозволяла одночасно продавати якомога більше місць з прибутком та залишала б деяку кількість авіаквитків для тих, хто відкладає купівлю на останній момент. Саме це пояснює чому  життєвий цикл вартості авіаквитка нагадує американські гірки. Авіаквиток, куплений  за  три місяці, ніколи не обходиться пасажиру в таку саму суму, як і придбаний в день вильоту. Так що ви можете летіти із Чикаго за 200 дол., сидячи поруч з людиною, яка виклала за квиток 600.

Технології авіакомпаній по продажу дешевих авіаквитків

          Складні та надзвичайно секретні технології, які належать авіакомпаниіям, дозволили створити ринок цінових пропозицій авіаперевезень, що коливаються. За даними експерта галузі Чарльза Фішмена, у перевізників існує навіть не тисячі, а мільйони тарифів. Наприклад, авіакомпанія Continental щоденно виконує близько 2 тисяч рейсів. Кожний рейс має від 10 до 20 варіантів ціни. Бронювання авіаквитків онлайн на ці рейси починається за 330 діб до вильоту і в кожен інший перед-польотний день буде відрізнятися.

         Поки компанії працювали у напрямку неможливості значного зниження цін на  авіаквитки, Інтернет створив можливості пошуку дешевих авіаквитків до неможливості  простими. Наприкінці 90-х Expedia і Priceline запустили технологію, яка прочісувала мережу, відшукуючи польоти і сортуючи їх по ціні. “Магічна формула”, яку винайшли авіакомпанії, перетворилася на колонку дешевих пропозицій на перельоти. Наслідки для перевізників були очевидні: між ними почалася жорстока конкуренція. При цьому їм, як і раніше, доводилося  змагатися за пасажира за допомогою розкладів, маршрутів, рівня срвісу, як в добрі старі часи. “Але зараз, коли до перельотів залучився мас-маркет, їм довелося починати війну за ту частку ринку, яка визначається перш за все вартістю авіаквитків”,- говорить Генрі Хатервальд, аналітик в індустрії туризму із Atmosphere Research. “Це дозволило дешевим авіалініям  зайти на ринок і зростати з надзвичайною швидкістю”,- додає експерт. Якщо зворотною стороною регулювання ринку авіаперевезень була незначна кількість пасажирів, то лібералізація і нізькі ціни привнесли власні ускладнення  у вигляді спартанського сервісу, банкротств авіакомпаній  і “дивовижний світ” додаткових зборів.


Delta Travel Ltd.,Time to Travel ™ FLY On-line
FLY ONLINE
tel.: +38 044 393 22 33 RSS лента Fly.kiev.ua


список авиабилетов по всему миру

Специальные предложения на авиабилеты с www.avia.kiev.ua