Загублений багаж. Процедура » Дешевые авиабилеты онлайн. Продажа и бронирование билетов на самолет.

 авиакасса телефон Дельта ТревелАвиакассы для турагентов, дешевые авиабилеты онлайн, бронирование авиабиелтов on-line, IATA тесты, поиск Low-Cost авиакомпаний

Онлайн Бронирование Авиабилетов

Бронирование

Откуда
Куда
Дата туда
Дата обратно
старше 23 лет
от 12 до 23 лет
от 2 до 12 лет
от 0 до 2 лет
 
Взрослые от 12 лет
Молодежь 12-24 лет
Дети 2-12 лет
Младенцы до 2 лет
только бизнес
оплата авиабилетов онлайн без комиссии

Номер заказа:     


      например: 34YYZ0





Если билеты оформлены, то в заказе отражаются номера электронных авиабилетов



В случае каких-либо изменений данных по Вашему заказу, они будут тут же отражены на глобальном сервере CHECKMYTRIP.COM

E-mail:     


электронная почта (указанная в заказе)

Для оплаты банковской картой, пожалуйста, войдите в
Личный Кабинет

ТУРОПЕРАТОР «ДЕЛЬТА ТРЕВЕЛ»

Фирменное наименование: ООО «ДЕЛЬТА ТРЕВЕЛ»
"DELTA TRAVEL" LLC
Адрес: 03057, Украина, г. Киев, пр. Победы 43, оф 2.

Расчетный счет: 26000010226602 в АКІБ “Укрсіббанк”, МФО 351005
Расчетный счет: 26003060409331 в ПАТ “ПриватБанк”, МФО 300711

Подробнее о компании...

Офисы и web ресурсы:

Киев, пр. Победы 43, оф.2
Киев, ул. Антоновича 59, "МОРЕ"
Киев, пр. Краснозвездный 126-г

www.deltatravel.ua
www.aviakassa.org.ua
www.moretravel.com.ua
www.turkmenistanairlines.org.ua

Время работы:

Пн. - Пт.    09:00 - 19:00
       Сб.    11:00 - 16:00

Партнеры:

AMADEUS
GALILEO
СИРЕНА ТРЕВЕЛ







Kyiv local time


Загублений багаж. Процедура

Що необхідно робити, коли пасажири зрозуміли, що їхній багаж не доставлений у пункт призначення?

Коли ваш пасажир зрозумів, що його/її багаж, вірогідно, не був доставлений у пункт призначення, проінформуйте про це співробітників у стійки Lost & Found, яка знаходиться на ділянці видачі багажу. Необхідно створити звіт про загублений багаж, у якому має міститися інформація про склад, модель та колір багажу. Також вимагатиметься багажна бирка, яка видається пасажирам при реєстрації багажу перед рейсом.

Після цього буде наданий довідковий номер відстеження багажу та телефон відділу Lost & Found.

У будь-який момент Ви (або Ваш пасажир) зможете продивитися оновлену інформацію про багаж в інтерактивному режимі. Для цього необхідно НАТИСНУТИ ТУТ та просто ввести довідковий номер відстеження багажу.

Примітка: Пояснення значення повідомлень у системі World Tracer:

"ITEM LOCATED. AIRLINE IS CONFIRMING." (ПРЕДМЕТ ЗНАЙДЕНО. АВІАКОМПАНІЯ У ПРОЦЕСІ ПІДТВЕРДЖЕННЯ)
Цей запис указує на те, що багаж був знайдений, але він міг ще не прибути до аеропорту, який повідомив про його втрату. При цьому існують такі варіанти: - прибули лише деякі з предметів, наприклад, 1 з 2 одиниць багажу– багаж, який, вірогідно є тим, що розшукується, знайдений в іншому аеропорті - інший аеропорт вніс оновлення у систему для повідомлення про те, що багаж був знайдений. У таких випадках ми рекомендуємо повторно перевірити статус багажу протягом декількох годин.

"RECEIVED AT AIRPORT" (ОТРИМАНИЙ В АЕРОПОРТІ)
Вказує на те, що загублений багаж був отриманий в аеропорті, із якого повідомили про його відсутність. Будь ласка, зверніть увагу на те, що у деяких випадках багаж може знаходитися в інших місцевих аеропортах, наприклад, предмети, про втрату яких заявили у Лондонському аеропорту Хітроу, прибули у Лондонський аеропорт Гетвік. Тепер компанія British Airways організовуватиме доставку багажу, використовуючи місцеву службу кур’єрської доставки, як тільки багаж пройде митний догляд.

"DELIVERY PROCESS INITIATED" (ПРОЦЕС ДОСТАВКИ ПОЧАВСЯ)
Це вказує на те, що багаж був підготовлений для доставки кур’єрською службою.

"RECEIVED AT AIRPORT/DELIVERY PROCESS INITIATED" (ОТРИМАНО У АЕРОПОРТІ/ПРОЦЕС ДОСТАВКИ ПОЧАВСЯ) 
Вказує на те, що загублений багаж був отриманий в аеропорті, з якого повідомили про його відсутність, та він був підготовлений для доставки кур’єрською службою.

"PENDING. PLEASE CHECK BACK LATER" (ПРОЦЕС ТРИВАЄ. БУДЬ-ЛАСКА, ПОВЕРНІТЬСЯ ПІЗНІШЕ)
Це вказує на те, що на поточний момент немає нової інформації, та багаж ще розшукується. Будь ласка, продивіться інформацію повторно пізніше, оскільки у нашій системи постійно вносяться зміни. Якщо багаж затриманий, та пізніше доставлений пасажиру, але прибуває пошкодженим або у ньому відсутні деякі предмети, Ви можете надіслати письмовий звіт у компанію British Airways протягом 21 днів із дати доставки. Якщо сумка не буде повернута протягом 5 днів, необхідно подати претензію у письмовій формі у відділ Baggage Claims Department, із зазначенням вмісту сумки та вартості кожного з предметів. В усіх випадках сумка не вважається загубленою протягом, як мінімум, 3 тижнів після цього.



Delta Travel Ltd.,Time to Travel ™
FLY ONLINE
tel.: +38 044 393 22 33     e-mail.: avia@fbirdly.kiev.ua