список авиабилетов по всему миру

БРОНЮВАННЯ І ОФОРМЛЕННЯ КВИТКІВ: Вагітні жінки.


Вагітні жінки.
1.5. При зверненні пасажира, або особи, яка придбає від імені і для пасажира перевезення (далі по тексту «пасажира», 0, '), в офіс Агента або в Контактний Центр (КЦ) Перевізника зі специфічними питаннями про перевезення, з яких зрозуміло, що пасажирові необхідна спеціальна допомога в аеропорту, на ділянці від / до літака, допомога на борту повітряного судна Агент або оператор КЦ повинен отримати всю ключову інформацію про ступінь обмеженості можливостей пасажира. До моменту бронювання Агент (оператор КЦ) пропонує заповнити пасажиру «Запит на надання необхідної допомоги» (Додаток 2, далі Запит). Даний Запит може бути відправлений пасажиру по електронній пошті для заповнення. Оператор КЦ задає питання, зазначені у запиті, по телефону при бронюванні (з подальшою оплатою через платіжні системи) або придбанні перевезення через КЦ.

1.6. На підставі даних, зазначених пасажиром, Агент (або оператор КЦ) визначає код спецобслуговування і вносить необхідні запити в бронювання. При негативній відповіді на питання в графах 3 і 4 Запиту Агент може повернути заповнений бланк Запиту пасажиру або приєднати його до маршрутної квитанції. При позитивній відповіді на питання в графах 3 і 4 Запиту Агент діє відповідно до п.1.8 справжньою Технології. При заповненні пасажиром поля «Додаткова інформація» в Запиті Агент вносить дану інформацію про пасажира в елемент SSR: MEDA.

1.7. Заповнення «Запиту на надання необхідної допомоги» пасажирами, з обмеженими можливостями по зору і слуху, а так само пасажирам з порушенням розумового і психічного розвитку не обов'язково.

1.8. Бронювання і оформлення перевезення тяжкохворим пасажирам і пасажирам, які потребують спеціальних послугах, таких як носилки, кисневе харчування, медичний догляд або лікування під час польоту здійснюється:
• Одночасно з бронюванням і оформленням перевезення по тому ж маршруту супроводжуючій особі, що забезпечує догляд за хворим в польоті. Супроводжуюча особа повинна мати при собі все необхідне для належного догляду за пасажиром і забезпечити повний догляд за ним, включаючи фізіологічні потреби. Супроводжуючим має право бути повнолітній пасажир або пасажир, який відповідно до цивільного законодавства Російської Федерації придбав дієздатність в повному обсязі до досягнення нею вісімнадцятирічного віку (що має підтверджуватися пред'явленням відповідного документа, виданого компетентним державним органом - свідоцтво про реєстрацію шлюбу, рішення суду).
• За умови заповнення форми «Медична інформація про стан пасажира» (далі MEDIF) (Додаток 4) пасажиром і лікарем, і надання її Перевізнику не пізніше, ніж за 48 годин до вильоту рейсу. Заповнена форма MEDIF повинна бути відправлена ​​пасажиром або Агентом Перевізнику факсом +7 (495) 543-92-51 або електронною поштою assistance@s7.ru для прийняття рішення про перевезення пасажира. Оформлення квитків здійснюється тільки після позитивної відповіді Перевізника.

1.9. Бронювання і оформлення перевезення пасажирам з інвалідністю на кріслі-колясці, які не мають можливості самостійно пересуватися на борту повітряного судна, а також пасажирам, позбавленим зору, здійснюється одночасно з бронюванням і оформленням перевезення по тому ж маршруту супроводжуючому особі або за умови, що Перевізник після відповідного запиту Агента дасть згоду на перевезення такого пасажира під наглядом Перевізника, і після оформлення письмової заяви на перевезення під наглядом Перевізника (Додаток 3). Пасажиру, позбавленому зору, дана заява зачитується вголос Агентом. За згодою пасажира з умовами заяви, особа, зачитавши заяву пасажиру, пише внизу заяви напис «Мені прочитано вголос повністю», запевняє напис особистим штампом і пропонує пасажиру розписатися в заяві.

1.10. Пасажири на інвалідних кріслах, здатні самостійно пересуватися по салону ВС (категорії WCHR, WCHS) можуть перевозитися як з супроводжуючою особою, так і без супроводу.

1.11. У разі бронювання і оформлення перевезення вагітних жінок Агент зобов'язаний інформувати такого пасажира, що пасажирові необхідно пред'явити (або заповнити) на реєстрації в аеропорту та / або пред'явити на вимогу екіпажу ПС медичний висновок від лікувального закладу про відсутність протипоказань до повітряного перевезення або Декларацію про звільнення Авіакомпанії від відповідальності. Медичний висновок дійсно для рейсу і дати, зазначених у ньому. Якщо у медичному висновку не вказано дату виконання рейсу, то воно вважається дійсним протягом 7 днів з моменту видачі.

1.12. Агент зобов'язаний інформувати пасажира про необхідність представити Перевізнику медичні висновки, довідки від лікувального закладу, заяви в аеропорту вильоту в тих випадках, коли це необхідно відповідно до правил Перевізника. Проінформувавши пасажира, Агент повинен внести в бронювання інформацію про інформування пасажира, наприклад:
SSR: OTHS S7 PAX INFORM ABOUT MEDICAL CLEARANCE

1.13. З метою організації перевезення хворого пасажира або пасажира з інвалідністю, підготовки необхідного обладнання та засобів допомоги, елемент запиту (далі елемент SSR) на перевезення такого пасажира Агенту рекомендується вносити в бронювання не пізніше, ніж за 48 годин до часу вильоту рейсу. Коди спецобслуговування відповідно до IATA AIRIMP (Додаток 1).

1.14. Запит на підтвердження перевезення Агентом вводиться в бронювання лише з кодом - NN1. Відповідь Перевізника на даний запит може бути наступний:
• <KK1 / HK1> - запит оброблений і підтверджений.
• <OH1 / UN1 / UC1> - запит оброблений і не підтверджений.
• <NN1 / TT> - запит не був оброблений.
Введення Агентом запиту спеціальної послуги з кодом НК - ЗАБОРОНЕНО!

1.15. Оформлення квитків пасажиру з особливим обслуговуванням при перельоті проводиться після підтвердження Перевізником запиту на спеціальне обслуговування.

1.16. Оформлення квитків пасажирам з особливими умовами перевезення і супроводжуючим їх особам проводиться по будь-яким доступним тарифам. Виняток становлять хворі на ношах та пасажири, позбавлені зору в супроводі собаки-поводиря, оформлення і здійснення перевезення яких проводиться в салоні економічного класу обслуговування по будь-яким доступним тарифам.

1.17. В елемент імені пасажира, що вимагає особливого обслуговування обов'язково повинен бути внесений спеціальний код - SP.
NM: IVANOV / IVAN SP

1.18. Технологічні процедури з бронювання, введенню спеціальних запитів і оформлення електронних перевізних документів СПД Нсавам-ТКП здійснюються відповідно до «Технологією оформлення перевезення з використанням електронного квитка в АСБ Сирена-Тревел,« Технологією бронювання та оформлення перевезень у АСБ Сирена-Тревел.
    
1.19. Технологічні процедури з бронювання і оформлення електронного квитка в АСБ Gabriel здійснюється відповідно до «Технологією оформлення електронних перевізних документів ВАТ« Авіакомпанія «Сибір».

1.20. Технологічні процедури з бронювання, введенню спеціальних запитів і оформлення електронних квитків в інших системах бронювання здійснюються відповідно до технологій бронювання, оформлення електронних квитків даних систем бронювання.