S7: Технологію бронювання та оформлення авіаквитків інвалідам, хворим, пасажирам з обмеженою рухливістю, вагітним жінкам
1.1. Цей документ заміняє «Технологію бронювання та оформлення перевізної документації на рейси ВАТ« Авіакомпанія «Сибір» інвалідам, хворим, пасажирам з обмеженою рухливістю, вагітним жінкам »від 01.09.2011г., Який припиняє свою дію з моменту підписання цього документа.
1.2. Справжня технологія визначає порядок дій Агентів при бронюванні та оформленні перевезення на рейси ВАТ «Авіакомпанія« Сибір »(далі Перевізник) особливим категоріям пасажирів: хворим, пасажирам з інвалідністю, вагітним жінкам.
1.3. Дана технологія розроблена відповідно до федеральними авіаційними правилами «Загальні правила повітряних перевезень пасажирів, багажу, вантажів і вимоги до обслуговування пасажирів, вантажовідправників, вантажоодержувачів», «Правилами повітряних перевезень пасажирів, багажу, вантажів ВАТ« Авіакомпанія «Сибір», IATA PSCRM, AIRIMP .
1.4. До особливих категорій пасажирів належать:
1.4.1. Хворі пасажири:
• Пасажири, визнані хворими згідно з медичним висновком;
• Пасажири, рухливість яких постійно чи тимчасово обмежена, в т.ч. пасажири, не здатні пересуватися самостійно, і потребують допомоги при посадці / висадці з / на борт ПС під час польоту;
• Пасажири, чий стан здоров'я вважається нестабільним і яким у зв'язку з цим необхідно дозвіл лікарів перед кожним польотом (в т.ч. здатні пересуватися без сторонньої допомоги);
• Пасажири, що мають психічні розлади, внаслідок яких не можуть розуміти значення своїх дій або керувати ними, і визнані судом недієздатними, (далі «пасажири з порушенням розумового і психічного розвитку»);
• Пасажири, які звернулися за проходженням аеропортових формальностей в медпункт аеропорту;
• Пасажири, які звернулися за медичною допомогою в медпункт аеропорту під час обслуговування в аеропорту (під час реєстрації, проходження всіх видів контролю, очікування вильоту ПС, посадки і т.д.) у зв'язку з погіршенням самопочуття;
• Пасажири, які звернулися за допомогою, або звернулися зі скаргами на погіршення самопочуття, до співробітників аеропорту, обслуговуючих компаній або співробітникам авіакомпанії, в т.ч. Представникам;
• Пасажири з обмеженою рухливістю (пасажири з гіпсом);
• Пасажири на носилках;
• Пасажири, чий стан здоров'я викликає побоювання у Агентів і характеризується наступними зовнішніми ознаками:
порушення координації рухів;
непритомний стан;
збліднення або різке почервоніння шкірних покривів;
інші ознаки, що дозволяють припускати наявність захворювання.
1.4.2. Пасажири з інвалідністю (пасажири, які визнані інвалідами згідно з висновком медико-соціальної експертизи) в тому числі, але не обмежуючись такими:
• Слабовідящие або незрячі пасажири;
• Слабочуючі або глухі пасажири;
• Пасажири з обмеженою рухливістю (пасажири на інвалідному кріслі);
Дані категорії пасажирів визначені в системі бронювання стандартними кодами спецобслуговування відповідно до IATA AIRMP (Додаток 1).
БРОНЮВАННЯ І ОФОРМЛЕННЯ КВИТКІВ: Вагітні жінки.
БРОНЮВАННЯ І ОФОРМЛЕННЯ КВИТКІВ. Хворі пасажири.
БРОНЮВАННЯ І ОФОРМЛЕННЯ КВИТКІВ: Пасажир, позбавлений зору.
БРОНЮВАННЯ І ОФОРМЛЕННЯ КВИТКІВ: Пасажир, позбавлений слуху.
БРОНЮВАННЯ І ОФОРМЛЕННЯ КВИТКІВ: Пасажир в кріслі-колясці
БРОНЮВАННЯ І ОФОРМЛЕННЯ КВИТКІВ: Перевезення пасажирів з гіпсом на нозі (ногах).