• LOT: спеціальна пропозиція для груп
    • Ми продовжуємо спеціальну пропозицію для груп на всіх напрямках нашої маршрутної мережі.  Заохочуємо вас скористатися пропозицією промо-поїздок, яка діє до 31

Ethiopian: правила оформлення авіаквитків для агентів

efiophian airlines 

ПИТАННЯ Агента

ВІДПОВІДЬ Ethiopian Airlines

1 Контакти відділу агентської підтримки (HELP DESK) в Україні тел.: +38 044 223 65 02 e-mail: et@aerolink.ua
2 Оформлення авіаквитків для дітей: -  CHD -  INF Пасажир категорії CHD та INF не може бути оформлений в окремому бронюванні. CHD та INF повинен бути оформлений лише в одному бронюванні з дорослим.
3 No-Show NO-SHOW відбувається за 24 години до вильоту рейсу. Приклад: якщо виліт 20.07 о 19:00, а пасажир звернувся за зміною дати чи поверненням квитка 19.07 о 20:00, NO­SHOW вже відбулось. Штраф за NO-SHOW стягується додатково до штрафу за refund або reissue.
4 UPGRADES Процедура підвищення класу обслуговування можлива тільки, якщо в правилах дозволені зміни (changes permitted). UPGRADES TO HIGHER FARE IN THE SAME CABIN Якщо потрібно зробити upgrade економічного класу до більш дорогого тарифу економічного класу (THE SAME CABIN), то необхідно прорахувати тариф із пункту відправлення, враховуючи правила застосування більш дорогого тарифу, і стягнути різницю по тарифах та штраф. У випадку, якщо пасажир звернувся з приводу повернення квитка після проведення процедури upgrade, то діють правила оригінального квитка. RECALCULATE THE FARE FROM THE POINT OF ORIGIN PROVIDED THE FARE RULE CONDITIONS OF THE HIGHER FARE ARE MET. COLLECT THE FARE DIFFERENCE AND CHANGE FEE. IF THE UPGRADED TICKET IS SUBSEQUENTLY CANCELLED THE ORIGINAL CHARGE WILL APPLY. UPGRADES TO HIGHER FARE IN A HIGHER CABIN. Якщо потрібно зробити upgrade економічного класу до бізнес класу (HIGHER CABIN), то необхідно прорахувати тариф із пункту відправлення, враховуючи правила застосування більш дорогого тарифу. Слід стягнути різницю по тарифах, а штраф у випадку підвищення кабіни обслуговування додатково не стягується. У випадку, якщо пасажир звернувся з приводу повернення квитка після проведення процедури upgrade, то діють правила оригінального квитка. RECALCULATE THE FARE FROM THE POINT OF ORIGIN PROVIDED THE FARE RULE CONDITIONS OF THE HIGHER FARE ARE MET. COLLECT THE FARE DIFFERENCE. CHANGE FEE IS WAIVED FOR UPGRADE TO HIGHER CABIN. IF THE UPGRADED TICKET IS SUBSEQUENTLY CANCELLED THE ORIGINAL CHARGE WILL APPLY.
5 VOLUNTARY DOWNGRADE Немає повернення у випадку downgrade.
6 Термін дії авіаквитка 12 місяців (для fulty unused TKT - 12 місяців з дати оформлення квитка, для partly used TKT - 12 місяців з дати першого вильоту в авіаквитку).
7 Форма оплати Cash, invoice.
8 Клас Premium Economy відсутній

 

REISSUE VOLUNTARY

9 Яким чином стягується штраф при здійсненні reissue? При здійсненні reissue, штраф стягується виключно на EMD.
10 Курс валют для changes / upgrade Штраф за проведення змін та різниця у тарифах при здійсненні таких змін, стягуються по курсу валют на дату здійснення reissue.
11 Коли можливо здійснювати re­routing? Re-routing дозволено, коли даний запис міститься в правилах тарифу.
12 Правила стягування штрафів при комбінації тарифів Штрафи стягуються відповідно до правил тарифів, опублікованих у GDS. При застосуванні комбінації тарифів, якщо змінюється лише один тарифний компонент, стягується штраф відповідно до того тарифного компоненту, який змінюється. ANY TIME WHEN THIS FARE IS COMBINED WITH ANOTHER FARE AND ONLY ONE FARE COMPONENT IS CHANGED THE PENALTY CONDITIONS OF THE CHANGED FARE COMPONENT WILL APPLY. При комбінації тарифів, якщо змінюються декілька тарифних компонентів, стягується найбільший штраф. ANY TIME WHEN MORE THAN ONE FARE COMPONENT IS BEING CHANGED THE HIGHEST PENALTY OF ALL CHANGED FARE COMPONENTS WILL APPLY. При наскрізних тарифах, якщо змінюється лише DOMESTIC SECTOR, штраф стягується тільки за нього. INCASE OF THROUGH FARES IF ONLY THE DOMESTIC SECTOR IS CHANGED PENALITY OF THE DOMESTIC FARE WILL APPLY.
13 Правила стягування штрафів before/after departure Правило BEFORE DEPARTURE при здійсненні reissue: -  для повністю невикористаних авіаквитків -  за 24 години до часу вильоту рейсу, вказаного в авіаквитку

Для використання правила BEFORE SCHEDULED FLIGHT, лише ануляції сегментів недостатньо. Зміни (процедура REISSUE) мають бути виконані саме за 24 години до часу вильоту рейсу, вказаного в ТКТ. У випадку, якщо до вильоту рейсу вже менше, ніж 24 години, вважається, що відбулося NO-SHOW, та штраф за NO-SHOW додатково сплачується пасажиром. Вартість квитка прораховується на дату переоформлення квитка із пункту відправлення за актуальним курсом.

  1. BEFORE DEPARTURE / FULLY UNUTILISED TICKETS 1.REISSUE / REVALIDATION

IN THE EVENT OF VOLUNTARY CHANGES TO ANY FLIGHT/DATE ON THE ITINERARY TICKET HAS TO BE REISSUED AND COLLECT ANY FARE DIFFERENCE AS AN ADC. THE FARES FOR THE PASSENGER JOURNEY SHALL BE RECALCULATED FROM THE POINT OF ORIGIN BASED ON THE DATE OF REISSUE. AFTER DEPARTURE: - для частково використаних авіаквитків

  1. AFTER DEPARTURE / PARTIALLY UTILISED TICKETS AFTER COMMENCEMENT OF THE FIRST SECTOR OF THE

JOURNEY OR THE JOURNEY PERFORMED TILL THE TURNAROUND / FARE BREAK POINT. IN THE EVENT OF VOLUNTARY CHANGES AFTER COMMENCEMENT OF TRAVEL THE FARES FOR THE PASSENGER JOURNEY SHALL BE RECALCULATED FROM THE POINT OF ORIGIN IN ACCORDANCE WITH THE FARES IN EFFECT ON THE DATE OF ORIGINAL TICKET ISSUANCE. APPLICABLE CHANGE FEES TO BE COLLECTED.

  1. FOR A PASSENGER NOT TO BE CONSIDERED A NO

SHOW THE TICKET HAS TO BE EXCHANGED AT LEAST A DAY BEFORE THE SCHEDULED DEPARTURE DATE Якщо зміни у частково використаному квитку будуть відбуватись пізніше, ніж 24 години до вильоту, такі випадки слід розглядати як NО-SHOW та стягувати відповідний штраф додатково до штрафу за зміну дати чи повернення. ANY TIME - стосується змін як before, так і after departure. Приклад: FQDIEVADD/AET/D10SEP17 - date of departure FARE BASIS HHES1YAT CHANGES ANY TIME CHARGE USD 100.00. CHARGE USD 50.00 FOR NO-SHOW.

14 Правила здійснення involuntary reissue Involuntary reissue здійснюється агентом самостійно, якщо відомо про відміну рейсу менше, ніж 15 днів до вильоту рейсу і у PNR є неактивні статуси рейсу. Правила здійснення involuntary reissue:
-   пріоритет надається рейсам ЕТ, далі - члени STAR ALLIANCE -   маршрут - оригінальний (пункт вильоту та прибуття співпадає) -  дати - найближчі до оригінальної - маска квитка - вся інформація відповідно до оригінальної маски -  квиток переоформлюється в 0 -   в полі Endorsement Box обов’язково вказати причину involuntary reissue due to ЕТ XXX/DATE CNLD
15 Клас бронювання для involuntary Оригінальний або мінімально доступний. Кабіна обслуговування - не змінюється (бізнес клас на бізнес, економ на економ, перший на перший). Якщо був бізнес, то за відсутності бізнесу, можливо змінити на економ. Підвищення класу обслуговування не дозволяється.
16 Правила здійснення involuntary reissue в день вильоту При скасуванні рейсу у день вильоту/на реєстрації, involuntary reissue здійснюється агентом самостійно або касами авіакомпанії. Якщо пасажир підтвердив та погодив involuntary changes з агентством, агент може здійснити involuntary reissue самостійно у відповідності до правил, вказаних вище.
17 Штраф за здійснення refund При здійсненні повернення авіаквитка, штраф за повернення стягується виключно на EMD.
18 Здійснення повернення у GDS/BSP-link Повернення авіаквитка здійснюється лише через GDS. Повернення авіаквитка через BSP-link може бути здійснено в окремих випадках, якщо неможливо точно розрахувати суму до повернення, наприклад, у випадку змін involuntary.
19 Правила стягування штрафів при комбінації тарифів Вся інформація щодо правил refund опублікована у GDS. Якщо в квитку присутня комбінація різних тарифів, штрафи, як правило, стягуються по більш жорсткому тарифу. A.WHEN OUTBOUND AND INBOUND FARES ARE REFUNDABLE. WHEN COMBINING FARES THAT HAVE CANCELLATION FEES THE HIGHEST CANCELLATION FEE OF EACH CANCELLED PRICING UNIT APPLIES.
20 Правила стягування штрафів before/after departure Правило BEFORE DEPARTURE при здійсненні refund: -  для повністю невикористаних авіаквитків -  за 24 години до часу вильоту рейсу, вказаного в авіаквитку, інакше додатково стягувати штраф за NO-SHOW Для використання правила BEFORE SCHEDULED FLIGHT, лише ануляції сегментів недостатньо. Повернення (процедура REFUND) має бути виконана саме за 24 години   до часу вильоту рейсу, вказаного в ТКТ, в іншому випадку стягується додатковий штраф за NO-SHOW. Повернення можна зробити протягом терміну дії авіаквитка (обов’язково враховуючи штраф за NO-SHOW). BEFORE DEPARTURE / FULLY UNUTILISED TICKETS ... DEDUCT THE APPLICABLE HIGHEST CANCELLATION FEE FROM THE TOTAL OF THE BASE FARE AND CARRIER IMPOSED SURCHARGE - YR. ... REFUND THE RESIDUAL AMOUNT ALONG WITH THE REFUNDABLE GOVERNMENT TAXES. ... CARRIER IMPOSED SERVICE CHARGE - YQ IS NOT REFUNDABLE. Якщо у квитку є комбінація тарифів, з яких один підлягає, а інший не підлягає поверненню, то потрібно:
  1. Відняти частину тарифу, який не підлягає поверненню
  2. Відняти штраф за повернення
  3. Такси YQANDYRне повертаються - відняти їх також.
  4. Зробити повернення через GDS
C.COMBINATION OF REFUNDABLE AND NON-REFUNDABLE FARES. 1.BEFORE DEPARTURE/FULLY UNUTILISED TICKETS.
... DEDUCT THE NON-REFUNDABLE FARE PAID AND THE
CANCELLATION FEE OF THE REFUNDABLE FARE. ... DEDUCT NON-REFUNDABLE TAXES. ... CARRIER IMPOSED FEES - YQ AND YR ARE NOT REFUNDABLE. AFTER DEPARTURE:
  • для частково використаних авіаквитків
  • за 24 години до часу вильоту рейсу, вказаного в авіаквитку, інакше додатково стягувати штраф за NO-SHOW
Алгоритм розрахунку:
  1. Відняти ONEWAYтариф за таким же, чи вищім RBDза використану ділянку;
  2. Стягнути штраф за повернення та YRтаксу за використану ділянку
  3. Відняти використані такси, та такси, які не підлягають поверненню (YQ)
  4. Зробити процедуру повернення через GDS.
  5. У випадку, якщо подорож закінчилася після TURNAROUND/FARE BREAK pOiNT, але ж не до кінцевого пункту за квитком, повернення тарифу, та зборів YR та YQ не передбачено.
AFTER DEPARTURE / PARTIALLY UTILISED TICKETS - AFTER COMMENCEMENT OF THE FIRST SECTOR OF THE JOURNEY.  DEDUCT ONE WAY FARE WITH EQUAL OR HIGHER RBD FOR THE USED SECTOR. ... COLLECT APPLICABLE CANCELLATION FEE AND THE CARRIER IMPOSED SURCHARGE - YR FOR THE JOURNEY PERFORMED. DEDUCT NON-REFUNDABLE TAXES. ... REFUND THE CARRIER IMPOSED SURCHARGE - YR AND UNUTILISED GOVERNMENT TAXES FOR THE PORTION OF THE JOURNEY NOT PERFORMED. ... NO REFUND OF FARE AND CARRIER IMPOSED SURCHARGE - YR IF JOURNEY PERFORMED BEYOND THE TURNAROUND/FARE BREAK POINT. ... CARRIER IMPOSED SERVICE CHARGE - YQ IS NOT REFUNDABLE. Якщо обидві тарифи не повертаються за правилами, то YQ AND YR такси також не повертаються. Якщо non-refundable тариф було переоформлено на такий, що за правилами підлягає поверненню, такси YQ AND YR не повертаються. B.WHEN OUTBOUND AND INBOUND FARES ARE NON - REFUNDABLE. ... NO REFUND OF THE FARE AND CARRIER IMPOSED FEES - YQ AND YR. ... DEDUCT NON-REFUNDABLE TAXES. ... IF NON- REFUNDABLE FARES REISSUED TO A REFUNDABLE FARE THE ORIGINAL PAID FARE AND CARRIER IMPOSED FEES - YQ AND YR WILL BE NON­ REFUNDABLE. Якщо INBOUND fare component підлягає поверненню, а OUTBOUND ні, тоді необхідно:
  1. Відняти ONEWAYтариф за таким же, чи вищім RBDза використану ділянку;
  2. Стягнути штраф за повернення тарифу, що повертається,
  3. Відняти використані такси, та такси, які не підлягають поверненню (YQ + YR)
  4. Зробити процедуру повернення через GDS.
  5. У випадку, якщо подорож закінчилася після TURNAROUND/FARE BREAK pOiNT, але ж не до кінцевого пункту за квитком, повернення тарифу та зборів YR та YQ не передбачено.
  6. 2. AFTER DEPARTURE / PARTIALLY UTILISED TICKETS -
AFTER COMMENCEMENT OF THE FIRST SECTOR OF THE JOURNEY. 2.1 IF OUTBOUND FARE COMPONENT IS NON­REFUNDABLE. ...  DEDUCT ONE WAY FARE WITH EQUAL OR HIGHER RBD FOR THE USED SECTOR. ... COLLECT THE CANCELLATION FEE OF THE REFUNDABLE FARE. ...  DEDUCT NON-REFUNDABLE TAXES. ... CARRIER IMPOSED FEES YQ AND YR ARE NOT REFUNDABLE. Якщо після вильоту рейсу INBOUND FARE COMPONENT не повертається, то немає повернення по тарифу, YQ AND YR так. 2.2 IF INBOUND FARE COMPONENT IS NON-REFUNDABLE. ... NO REFUND OF THE FARE AND CARRIER IMPOSED
    FEES - YQ AND YR. ...  DEDUCT NON-REFUNDABLE TAXES. ...  NO REFUND OF FARE AND CARRIER IMPOSED SURCHARGE - YQ IF JOURNEY PERFORMED BEYOND THE TURNAROUND/FARE BREAK POINT.
21 Повернення такс Такси підлягають поверненню завжди, окрім такси YQ та YR, якщо це прописано в правилах тарифу та при поверненні авіаквитків протягом строку дії авіаквитка.
23 Курс валют для refund Штраф за refund стягується за курсом на дату здійснення refund

 

REFUND INVOLUNTARY

24 Здійснення involuntary refund у GDS/BSP-link Involuntary refund здійснюється через GDS.
25 Здійснення involuntary refund без надання авторизації авіакомпанії Якщо до вильоту рейсу менше, ніж 15 днів, у випадку відміни рейсу, агент здійснює full involuntary refund в GDS. В eNdO box , масці refund або OS ремарками бажано вказати: INVOLUNTARY REFUND DUE TO ЕТ XXX/DATE CNLD.
26 Здійснення full involuntary refund лише після надання авторизації авіакомпанією - смерть пасажира або близького родича пасажира Необхідно відправити запит на et@aerolink.ua з наданням документів, що підтверджують смерть пасажира або близького родича (+ документи, що підтверджують родинні зв’язки).
27 Авторизація для full involuntary refund не надається (повернення здійснюється відповідно до правил, опублікованих в GDS) -  відмова у візі -  хвороба пасажира/близького родича - не надання підтверджуючих документів/ невідповідність періоду дат у документах та авіаквитку і т.ін., при яких full involuntary refund дозволено
28 Комісійна винагорода Згідно договору. Комісійна винагорода сплачується за всі квитки, які виписані на стоці 071, а саме: -  рейси ЕТ -Комбінація рейсів ЕТ та інших авіаліній (SPA, interline та інше) -    Коли ЕТ є маркетинговим перевізником, а рейс виконується іншою авіакомпанією Наприклад LH:ET1600—VIEFRA, operated by LH, ET-marketing carrier). ET1600 Y 12OCT 4 VIEFRA HK1 1910 2035 32A E 0 S 050 LH 1243 OPERATED BY LUFTHANSA -ET конфіденційні та приватні тарифи (наприклад морські тарифи)

 

NAME CORRECTION

29 Чи можлива заміна пасажира в квитку? Заміна пасажира неможлива.
30 Процедура name correction Name correction здійснюється через оформлення нового авіаквитка.
    Технологія: 1.   створення нового PNR, не видаляючи оригінальне бронювання, із правильним ПІ пасажира, за аналогічним маршрутом та на аналогічні дати перельоту. 2.   Прислати запит на et@aerolink.ua 3.   Після підтвердження оригінального класу у новому бронюванні та отриманні авторизації оформлення нового авіаквитка. 4. В нове бронювання ремаркою вноситься номер старого квитка і причина - due to name corr. orig TKT 071-..................................... 4.  Оригінальне бронювання анулюється 5.  Агент створює запит RA у BSP-link, де необхідно вказати: -  номеру оригінального PNR з помилковими даними і номером оригінального квитка; -  PNR з коректними даними та новим номером квитка.
31 Процедура name correction у зв’язку зі зміною прізвища при заміжжі/розлученні Процедура аналогічна технології при name correction. Додатково необхідно надати документи, що підтверджують причину зміни прізвища пасажира. Документи мають бути видані після дати оформлення авіаквитка.

 

GROUP BOOKING

32 Групове бронювання Необхідно надіслати запит на et@aerolink.ua , вказуючи маршрут, дати, кількість пасажирів та тип групи (туризм, спорт та ін.)