список авиабилетов по всему миру

Загублений багаж. Процедура


Що необхідно робити, коли пасажири зрозуміли, що їхній багаж не доставлений у пункт призначення?

Коли ваш пасажир зрозумів, що його/її багаж, вірогідно, не був доставлений у пункт призначення, проінформуйте про це співробітників у стійки Lost & Found, яка знаходиться на ділянці видачі багажу. Необхідно створити звіт про загублений багаж, у якому має міститися інформація про склад, модель та колір багажу. Також вимагатиметься багажна бирка, яка видається пасажирам при реєстрації багажу перед рейсом.

Після цього буде наданий довідковий номер відстеження багажу та телефон відділу Lost & Found.

У будь-який момент Ви (або Ваш пасажир) зможете продивитися оновлену інформацію про багаж в інтерактивному режимі. Для цього необхідно НАТИСНУТИ ТУТ та просто ввести довідковий номер відстеження багажу.

Примітка: Пояснення значення повідомлень у системі World Tracer:

"ITEM LOCATED. AIRLINE IS CONFIRMING." (ПРЕДМЕТ ЗНАЙДЕНО. АВІАКОМПАНІЯ У ПРОЦЕСІ ПІДТВЕРДЖЕННЯ)
Цей запис указує на те, що багаж був знайдений, але він міг ще не прибути до аеропорту, який повідомив про його втрату. При цьому існують такі варіанти: - прибули лише деякі з предметів, наприклад, 1 з 2 одиниць багажу– багаж, який, вірогідно є тим, що розшукується, знайдений в іншому аеропорті - інший аеропорт вніс оновлення у систему для повідомлення про те, що багаж був знайдений. У таких випадках ми рекомендуємо повторно перевірити статус багажу протягом декількох годин.

"RECEIVED AT AIRPORT" (ОТРИМАНИЙ В АЕРОПОРТІ)
Вказує на те, що загублений багаж був отриманий в аеропорті, із якого повідомили про його відсутність. Будь ласка, зверніть увагу на те, що у деяких випадках багаж може знаходитися в інших місцевих аеропортах, наприклад, предмети, про втрату яких заявили у Лондонському аеропорту Хітроу, прибули у Лондонський аеропорт Гетвік. Тепер компанія British Airways організовуватиме доставку багажу, використовуючи місцеву службу кур’єрської доставки, як тільки багаж пройде митний догляд.

"DELIVERY PROCESS INITIATED" (ПРОЦЕС ДОСТАВКИ ПОЧАВСЯ)
Це вказує на те, що багаж був підготовлений для доставки кур’єрською службою.

"RECEIVED AT AIRPORT/DELIVERY PROCESS INITIATED" (ОТРИМАНО У АЕРОПОРТІ/ПРОЦЕС ДОСТАВКИ ПОЧАВСЯ) 
Вказує на те, що загублений багаж був отриманий в аеропорті, з якого повідомили про його відсутність, та він був підготовлений для доставки кур’єрською службою.

"PENDING. PLEASE CHECK BACK LATER" (ПРОЦЕС ТРИВАЄ. БУДЬ-ЛАСКА, ПОВЕРНІТЬСЯ ПІЗНІШЕ)
Це вказує на те, що на поточний момент немає нової інформації, та багаж ще розшукується. Будь ласка, продивіться інформацію повторно пізніше, оскільки у нашій системи постійно вносяться зміни. Якщо багаж затриманий, та пізніше доставлений пасажиру, але прибуває пошкодженим або у ньому відсутні деякі предмети, Ви можете надіслати письмовий звіт у компанію British Airways протягом 21 днів із дати доставки. Якщо сумка не буде повернута протягом 5 днів, необхідно подати претензію у письмовій формі у відділ Baggage Claims Department, із зазначенням вмісту сумки та вартості кожного з предметів. В усіх випадках сумка не вважається загубленою протягом, як мінімум, 3 тижнів після цього.